Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

tirsdag den 6. december 2011

GALLAKJOLE !

Kjole-krise med STORT k .... 

nr. 1 
Kan købes her
nr. 2 
Kan købes her
nr. 3
Kan købes her
nr. 4
Kan købes her 


nr. 5
Kan købes her
nr. 6 
Kan købes her

nr. 7 
Kan købes her
Idet jeg er 3.g'er skal vi i Maj 2012, til galla som afslutning. Jeg er derfor så småt begyndt at kigge efter gallakjole. Jeg er ude efter en meget enkelt kjole, som samtidig ligger vægt på det minimalistiske. Her er der nogle få billeder, af nogle jeg har kigget lidt på. Farverne er dog ikke helt de rigtige, jeg vil helst have en sort eller hvid. Men én jeg har forelsket mig helt i, er den fra Asos, som er lidt anderledes - set i forhold til de andre gallakjoler og dem man oftest ser. Men problemet er, hvilken jeg bliver mest glad for og hvad der passer mig bedst? Hmmmm. Jeg ligner et stort spørgsmåltegn og ved ikke helt, hvilken jeg skal vælge! HJÆLP! 

4 kommentarer:

  1. den er også utrolig fed! som jeg skriver, er jeg helt forelsket i den. Også på baggrund af, at den er så anderledes :-))

    SvarSlet
  2. Synes den er fed fordi den er så åben foran ved benene, så skal du bare have et par fede stilletter på til! ;)

    SvarSlet
  3. ja, jeg tænker at jeg kunne købe et par fede røde stiletter til, hvilket ville se foooor fedt ud ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...