Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

torsdag den 29. marts 2012

Sommer og cykelture.

Her til sommer har jeg en ide om, at jeg skal til starte med at cykle frem og tilbage fra skole samt arbejde. Jeg er derfor på udgik efter en city cykel, som kan hjælpe mig lidt på vej :-). Da jeg som sagt er udeboende og samtidig studerende i alderen af 19 år betyder det, at jeg ikke lige kan smække 5000 kr. op på disken til en cykel fra kildemose. Men dette har dog ikke den største betydning for mig, da jeg finder det mest relevant at kunne komme fra a til b, helst så billigst som muligt. På nuværende tidspunkt anvender jeg min bil som transportmiddel, da jeg ser det som den letteste udvej (jeg er måske til tider lidt doven, haha!!). Men jeg har nu bestemt mig for at spare lidt penge og derfor lade bilen stå. Jeg har kigget på nogle cykler i bilka, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge???? hmm.. De ser således ud: 







Jeg er blevet helt forelsket i denne sidste cykel, da den er utrolig retro efter min mening, meeeeen der er ingen cykelkurv? Hvilket vil sige, at jeg skal til at købe det ved siden af. Men tror nu mere, at valget ligger på den hvide cykel med den brune kurv :-)) men hvad synes i ???

Billeder fra Bilka.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...