Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

torsdag den 2. februar 2012

Anniversary!







Jeg havde igår årsdag med Jakob! Tiden går hurtigt, og vi har igennem det år gået igennem både op-og nedture, men dog har vi hinanden og hvad der ikke slår os ihjel gør os stærkere. Vi lever i håbet om, at være sammen i flere år endnu, hvilket jeg tror og håber på. Jeg er utrolig glad for, at kunne bruge min hverdag og til dels min fritid i selskab med Jakob. Som i nok alle ved, bor vi sammen og har gjort det i snart et halvt år. Vi regner stærkt med, at vi om et års tid eller deromkring, finder noget lidt større. Vores nuværende lejlighed er på 88 km2, men idet vi begge ønsker et ordentlig walk-in samt et arbejdsrum, ville det være perfekt med en lejlighed der indeholdt 4 værelser, hvortil vi kan bruge værelset til benyttelse af ovenstående. Igår fejrede vi vores 1 årsdag med ren kærestehygge, hvortil vi var ude og spise på en lækker italiensk restaurant. Vi formåede samtidig at udveksle gaver og hvis man kender mig ret, så EEEELSKER jeg gaver! Men hvilken pige gør ikke det? Jeg fik i gave et par røde converse, et par sorte vans, en rød strik samt en pung fra Royal Republiq. Der vil selvfølgelig komme ind billederne ind af disse gaver, senere på ugen. Og til jakob gav jeg et en-dags-ophold hos Hotel Vejle Fjord, hvor vi sammen skal nyde hinandens selskab i De Terminske Bade og lækkert mad. Jeg glæder mig utrolig meget, hvilket jeg uden tvivl også tror Jakob gør :-) Billederne som er uploadet foroven er mit outfit fra igår aftes, hvor vi efter at have været ude at spise, spenderet tid med Regina og Kasper. Vi var ude og bowle med Regina og Kasper på Bow'n'Fun, hvor vi efter tog på Conrads Cafe og fik lækker dessert, som indebar belgiske vafler samt flamberede pandekager .. MUMS! og ja, det skal lige siges at det selvfølgelig var Jakob og jeg, der vandt i bowling! SMILER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...