Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

mandag den 20. juni 2011

Kropssmykning - TATTOOS

Mine 3 tatoveringer 



Dette er billeder af mine 3 fine tatoveringer, som jeg fik i alderen 17 år. Jeg er rigtig glad for dem, og har for nylig fået tegnet dem op. Jeg overvejer stærkt, at få lavet et kors i nakken, eller en skrift lidt under nakken, cirka i midten ved rygsøjlen.. Men jeg ved det endnu ikke... På venstre håndled, står skrevet Marmio, dette er mit Thailandske kælenavn. Modsat på højre håndled, står skrevet Vipar, da det var det navn jeg blev døbt. Jeg fik i alderen af 4 år, navnændring til Charlotte, men dog har mit forrige navn og kælenavn, stor betydning for mig og har samtidig en historie bag sig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...