Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

søndag den 19. juni 2011

Surprise B-day party for my friend Caroline!













Jeg er så heldig, at være i blandt nogle dejlige piger. Jeg har de mest fantastiske veninder og værdsætter dem, mere end noget andet. Tiden er blevet omkring den sidste weekend i maj, og min veninde Caroline Laursen fylder 18 år. Vi er 7 piger inviteret til lækker middag, vin og en vild bytur.. Men nej, vi vælger i alt hemmelig, at lave lidt om på planerne. Derfor vælger flere af os, at melde afbud og komme med en undskyld for, at vi ikke kan deltage under fødselsdagen.. I mellem tiden arrangerer min anden veninde, Caroline Sørensen, en surprise fest for vores kære veninde Caroline Laursen. For ikke at snakke for meget i detaljer, vil jeg pointere at festen i hvert fald var noget af et hit. Jeg kan ikke andet sige end, at det var en vellykket og helt igennem fabelagtig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...