Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

torsdag den 4. august 2011

B-DAY!








Så var det endelig MIN tur til at fylde år.. Mandag d. 1. August fyldte jeg 19 år, og havde derfor inviteret mine dejlige veninder på min mors dejlige thailandske mad.. intet bedre! Jeg blev fejret med det dejligste selskab og fik nogle dejlige gaver! Herunder fik jeg mine ønskede Hunter som er blevet købt her. Udover disse fine hunter, fik jeg af min kæreste et par rigtig fine herresko inspireret, fra vagabond. Og da jeg er i fuld gang med at samle ting sammen til at flytte hjemmefra, havde jeg også ønsket mig ting til en lille fin lejlighed. Derfor fik jeg af mine søde svigerforældre en stavblender fra Braun og af min kæreste søskende en fik skål fra en forretning der hedder ART i kolding og en lækker parfume, fra Isabell kristensen.. AF mine forældre fik jeg 2 lækre tøjstativer, fra IKEA samt et meget enkelt spejl IKEA.. Lige fortiden, venter jeg på at min ønskede taske fra Royal Republiq Der er ikke noget bedre end gaver, på sin fødselsdag, hva? :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...