Blog-arkiv

Quotes about everything

A day without laughter is a day wasted.

søndag den 1. januar 2012

Nytårsaften 2011/2012

Billedregn af en fantastisk aften, i selskab med mine dejlige veninder... 


klar til Dronningens nytårstale 






smukke prinsesse







2 af mine fantastiske piger, amalie og caroline s 

fællesbillede








pakkeleg




kys frøen og du får din prins 



min allerbedste ven - gajol




Girls on tour

Klokken slår snart til 00:00 og vi er klar til, at hoppe ind i det nye år! 

klar til en omgang oprydning

søde sager .. MUMS 


Jeg håber alle i derude, kom rigtig godt ind i det nye år 2012. For det gjorde jeg uden tvivl, i selskab med nogle rigtige dejlige tøser. Festen blev sat godt i gang, med en dejlig stemning og nye hits inden for musikverdenen. Der var smil, latter, vin, gajol, fyrværkeri, kys og ikke mindst champagne ;-) Men at skulle gøre rent som det første på dagsordenen, var dog ikke det første på ønskelisten. Men det blev gjort, og dagen har herefter stået på hygge og afslapning med verdens bedste kæreste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...